ساعت مردانه طلایی

ساعت مردانه طلایی

ساعت مردانه طلایی جلوه بسیار زیادی دارد و درخشش خاصی به استایل شما می‌بخشد، استفاده از این مدل ساعت هر چند سال یکبار به شدت محبوب می‌شود و بسیاری افراد مشهور، هنرمندان، ورزشکاران و آن‌ها که به زیبایی پوشش خود اهمیت می‌دهند یک یا چند مدل از این ساعت‌ها را در کمد اکسسوری‌های خود دارند. حقیقت این است که این مدل از ساعت‌ها را همیشه می‌توان استفاده کرد و با انواع نوع پوشش قابل هماهنگ کردن هستند. با توجه به تنوع بالایی که ساعت‌هایی طلایی مردانه دارند افراد در گروه‌های سنی مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند. 

انواع ساعت مردانه طلایی برای چه افرادی مناسب هستند؟

هر زردی طلا نیست، حقیقت این است که ساعت‌هایی که از طلا با عیار مناسب ساخته شدند بسیار گران هستند و قیمت آن‌ها ممکن از میلیون‌ها تومان فراتر رفته و به میلیارد برسد. از سوی دیگر طلای خالص خیلی سریع صدمه دیده و روی آن خط و خش ایجاد می‌شود به همین دلیل در طراحی و ساخت بسیاری ساعت‌ها از ترکیب این فلز با آلیاژهای مختلف استفاده می‌شود که قیمت ساعت مچی را پایین آورده و مقاومت آن را افزایش می‌دهد.
اگر هوادار طلا هستید و حتما می‌خواهید ساعت شما علاوه بر رنگ طلایی از این فلز گرانبها تهیه شده باشد باید هزینه بیشتری پرداخت کنید و بیشتر هم از محصولی که می‌خرید مراقبت کنید تا آسیب نبیند و همین‌طور‌ از گزند سارقان در امان بماند. این ساعت‌ها محدودیت استفاده خاصی نداشته و بسته به سلیقه خود می‌توانید مدل‌های مختلف آن را خریداری کنید. ساعت‌هایی که با طلای خالص تهیه می‌شوند بیشتر برای مصارف رسمی مناسب هستند. این ساعت‌ها اغلب مدل کلاسیک دارند و با لباس‌های ویژه مراسم و مهمانی ست می‌شوند. این ساعت‌ها معمولا برای افراد میانسال و ثروتمند طراحی شده و برای آن‌ها مناسب هستند.
ساعت‌هایی که طلایی رنگ بوده و با فلزات مختلف ساخته می‌شوند را افراد بیشتری می‌توانند خریداری کنند و اغلب مورد پسند جوانان قرار می‌گیرند. البته این نوع از ساعت مردانه طلایی هم با لباس اسپرت، شلوار جین و کاپشن خلبانی ست نمی‌شوند اما با لباس‌های نیمه رسمی و کژوال تا حدودی هماهنگ شده و یک استایل پر زرق و برق می‌سازند. 

دلیل محبوبیت ساعت مردانه طلایی چیست؟

یکی از دلایل محبوبیت ساعت طلایی مردانه آن است که هیچگاه از مد نمی‌افتد و همچنین همواره جزء انتخاب‌های افراد مشکل پسند است. دلیل دیگر ارزشمندی طلا است که باعث شده خرید این ساعت‌ها به یک سرمایه گذاری تبدیل شود، هر کسی که یک مدل ساعت طلایی دارد می‌داند نه تنها به مرور زمان ارزش آن کم نمی‌شود بلکه گران‌تر هم می‌شود.
ساعت‌های بند فلزی به ویژه طلایی رنگ بسیار مقاوم هستند و به راحتی دچار زنگ زدگی و آسیب در اثر ضربه خوردن نمی‌شوند. در نهایت رنگ زیبا و جادویی طلایی به استایل شما قدرت بخشیده و باعث می‌شود در نظر اول به چشم دیگران ثروتمند و قدرتنمد به نظر برسید.
از دیگر دلایل محبوبیت خرید این ساعت‌ها آن است که طلا در ترکیب با سایر مواد واکنش پذیری بسیار کمی دارد به این ترتیب کمتر پیش می‌آید تغییر رنگ داده و کیفیت اولیه خود را از دست بدهد. 

هنگام استفاده از ساعت مردانه طلایی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اگر در استایل خود از ساعت طلایی استفاده می‌کنید سایر فلزات بکارگرفته شده در پوشش شما هم باید با این رنگ هماهنگ باشند. کمربند، دکمه سردست، سوزن کروات یا هر چیز فلزی دیگری که در پوشش شما وجود دارد باید همین رنگ را داشته باشد. 
از آنجا که این رنگ بسیار جلب توجه می‌کند وقتی یک ساعت مردانه طلایی به دست دارید سایر اکسسوری‌ها و پوشش شما کمتر دیده می‌شود به همین دلیل باید از استفاده اکسسوری‌های زیاد در پوشش خود دوری کنید. 
وقتی از این رنگ در پوشش خود استفاده می‌کنید سایر رنگ‌های بکارگرفته شده در لباس و اکسسوری‌های شما باید مکمل رنگ طلایی باشند. استفاده از یک انگشتر مردانه زیبا و ظریف به رنگ طلایی به همراه ساعت مچی امری طبیعی است و البته بسیاری از آقایان متاهل ساعت خود را با حلقه ازدواجشان هماهنگ می‌کنند.
انتخاب رنگ طلایی برای آقایان بسیار جسورانه است و افرادی این مدل ساعت را انتخاب می‌کنند که از دیده شده نمی‌ترسند و اعتماد به نفس بالایی دارند، اگر یک مدل از این ساعت‌ها را پسندیدید و قصد خرید دارید باید به شما تبریک بگوییم واقعا خوش سلیقه هستید. 

چه برندهایی ساعت مردانه طلایی تولید می‌کنند؟

از مشهورترین و لاکچری‌ترین برندهای ساعت مچی تا برندهای اقتصادی همگی مدل‌هایی از ساعت طلایی را طراحی کرده در اختیار دارند. رولکس همیشه در کلکسیون محصولات ویژه و لوکس مردانه خود چند مدل ساعت طلایی هم ارائه می‌کند. گوچی، کارتیه، تئودور، آرمانی،  لونژین، سیکو و هیل فیگر همگی چند مدل از این ساعت‌ها را راهی بازار کردند.
برخی از مدل‌های این ساعت‌ها صفحه طلایی رنگ دارند اما صفحه سفید و سیاه هم در طراحی این ساعت‌ها استفاده شده است. چند مدل ساعت بند چرمی هم در بازار وجود دارد که بدنه، صفحه و حتی عقربه‌های زرد رنگ دارند. ساعت مردانه طلایی به شکل کلاسیک اغلب صفحه گرد و عقربه‌ای است اما طی سال‌های اخیر چندین مدل ساعت دیجیتال و هوشمند طلایی هم با توجه به علاقه و تمایل بازار ارائه شده که فروش بالایی دارند. 
در طراحی و ساخت برخی از این ساعت‌ها از نگین و جواهرات هم استفاده شده که به آن حالت لوکس بیشتری می‌دهد که در مقایسه با سایر ساعت‌ها گرانقیمت‌تر هستند. اگر طرفدار ساعت‌ها اقتصادی و اسپرت هستید در عین حال به رنگ طلایی یا رز گلد علاقه دارید باید بگوییم در بین محصولات برندهای معتبر و شناخته شده حتما چند مدل دلخواه پیدا خواهید کرد. 
گاهی از استیل ضد زنگ در طراحی و ساخت این ساعت‌ها استفاده می‌شود که قیمت آن را کاهش داده در عین حال مقاومت بالایی دارد. 
هنگام خرید ساعت مردانه طلایی حتما به سراغ برندهای معتبر و شناخته شده بروید و از اصالت محصولی که می‌خرید اطمینان حاصل کنید، ساعت‌های تقلبی ضد حساسیت نیستند و رنگ ثابتی هم ندارند. ساعت‌های طلایی کوارتزی، مکانیکی، کرنومتردار و حتی کرنوگراف زیادی در بین محصولات ما وجود دارند که با توجه به سلیقه خود می‌توانید آن‌ها را خریداری کند.
وقتی از این فروشگاه خرید می‌کنید اصلا نیازی نیست نگران کیفیت محصول باشید ما قبل از شما به این موضوع توجه کردیم و تک تک محصولات توسط تیم کنترل کیفیت ما بررسی شدند. 

+ بیشتر...

نظر خود را ارسال کنید